Articles
Machine (Woman): Genderplay en de metafoor van de machine in Sophie Taeubers performances en het beeldend werk van Suzanne Duchamp
Sophie Doutreligne
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 7-31
Spelen met en in de media-tijd: de voorstelling Real Magic van Forced Entertainment
Siebren Nachtergaele
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 32-53
Dansen met muziek. Anne Teresa De Keersmaeker in dialoog met Bach, Schönberg, Webern en zichzelf
Kristel Crombe
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 54-71
De zoektocht naar het existentiële. Een analyse van het 'oneindige nu' in Infinite Now van Chaya Czernowin en Luk Perceval
Eva Van Daele
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 72-86
Onteigende beelden. Ivana Müller, Bertolt Brecht en het politieke potentieel van de 'conceptuele' dans
Jonas Rutgeerts
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 87-104
Portfolio
To touch life with art. A conversation with composer Chaya Czernowin on the opera Infinite Now
Eva Van Daele
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 194-207
Het palimpsest van de scenografie. Jozef Wouters over Infini 1-15
Karel Vanhaesebrouck and Jozef Wouters
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 208-220
Book review
Aandacht! Aandacht! Aandacht en verstrooiing in het Gentse Grand Théâtre, café-concert en variététheater, 1880-1914
Sylvia Althing van Geusau
2018-10-10 Volume 36 • Issue 2 • 2018 • 222-224