Articles
Herman Teirlincks Ik Dien of hoe de avantgarde met het erfgoed verzoenen
Jaak Van School
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 147-157
Het potentieel van performancekunst als zelfstandig kennisdomein
Leni Van Goidsenhoven
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 158-167
Parsifal door de ogen van Romeo Castellucci: tussen maniëristische zelfreferentialiteit en barokke performativiteit
Karel Vanhaesebroeck
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 68-177
Johan Simons: Sarah Kane in München en Macbeth in Amsterdam
Johan Thielemans
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 178-186
Megalopolitische variaties van flânerie, identiteit als ruimtelijk en relationeel gegeven in Megalopolis van Constanza Macras
Christel Stalpaert
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 187-197
Moordende moeder. Medea in een regie van Thibaud Delpeut
Laurens De Vos
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 198-203
Shakespeares Freedom: Greenblatt over het genie Shakespeare
Nicolas Vandeviver
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 204-215
Terzijde
De ijzeren hertog: Le Duc D’Albe in de Vlaamse Opera
Toon Brouwers
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 2156-220
Hector Berlioz’ La Damnation de Faust volgens Terry Gilliam
Johan Thielemans
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 221-224
Detlev in overdrive met McDonagh: Onthand in Spokane
Jozef De Vos
2012-10-08 Volume 30 • Issue 3-4 • 2012 • 225-227