Articles
He is not a being because he consists of pieces. De wortels van het gefragmenteerde lichaam en de uitwerking ervan op de scène en het scherm tijdens en na de Eerste Wereldoorlog
Sophie Doutreligne
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 3-39
De banaliteit van het kwaad en andere clichés: Edward II in Berlijn
Johan Callens
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 40-49
Castellucci’s on the Concept of the Face, Regarding the Son of God
Johan Thielemans
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 50-57
Terzijde
Book review
Francis Maes & Piet De Volder, Opera. Achter de schermen van de emotie
Toon Brouwers
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 62-63
Gabriella Giannichi & Nick Kaye, Performing Presence: Between the Live and the Simulated
Christophe Collard
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 64-68
Nicolas Maeterlinck & André Capiteyn, Maurice Maeterlinck. Wonen in Dromen
Jozef De Vos
2012-03-02 Volume 30 • Issue 1 • 2012 • 69-70