• Volume 22 • Issue 1 • 2004

    Volume 22 • Issue 1 • 2004


Articles


Paul Berkenman: bestendig vakmanschap in wisselvallige tijden

Erwin D.A. Penning

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 3-20

Driemaal Don Giovanni in de Munt

Johan Thielemans

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004

Postdramatische lichaamstaal in Meg Stuarts alibi

Flore Opsomer

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 31-45

Over interpretatie en overinterpretatie van De Toverfluit (n.a.v. Tjeu Van den Berk, Die Zauberflöte, een alchemistische allegorie)

David Vergauwen

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 46-55

Het theater is dood, lang leve het theater: beschouwingen op het snijvlak van werkelijkheid en theatralisering

Christel Stalpaert

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 127-142

Terzijde


Van oude verhalen, de dingen die niet voorbijgaan (Eric De Volder)

Fred Six

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 56-61

Dit is geen compagnie. Dit is geen therapiesessie. Dit is Collect-if

Els Degryse

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 63-68

Book review


Dennis Kennedy (ed.) The oxford encyclopedia of Theatre and performance

Annick Poppe

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 69-74

Frances Harding (ed.) The Performance arts in Africa: a Reader

Chris Bulcaen

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 75-79

Kees Epskamp en Emile Schra (red.), Interculturele Puzzels, Richard Schechner en het theater in de 21ste eeuw

Annick Poppe

2004-03-25 Volume 22 • Issue 1 • 2004 • 80-83