Volume 40 • Issue 2 • 2022
Portfolio
Kan pessimisme leiden tot activisme? Een onderzoek naar de dramaturgie van de postproductie in Milo Rau's The New Gospel (2019)
Remi Cosijn, Rojda Gülüzar Karakuş and Eline Van den Broeck
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 167–178
Review
Kats: Of hoe in de vroege negentiende eeuw een Brusselse theatermaker aan de wieg van het socialisme stond
Klaas Tindemans
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 179–190
Vistas of Modernity. Decolonials Aesthesis and the End of the Contemporary. Essay 014
Joachim Ben Yakoub
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 191–199
Articles
Notre paradis … ne serait-ce pas les autres?' 'Ons paradijs… zou het niet de anderen zijn?' Het objeu in Onduidelijke Correspondenties van Menzo Kircz
Marie Peeters
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 50–76
Een portret van de stad als veranderend terrein: Pavimenti, Scheldetuin en Antwerpen Zuid
Eléa De Winter
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 78–111
Postdrama in de klas: naar een geïntegreerde hedendaagse theaterdidactiek aan de hand van Provoost en Veldhuis' Matisklo (2018)
Marthe De Ruysscher and Steff Nellis
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 134–164
Institutionele dramaturgie: een leemte binnen de (kunst)institutionele kritiek
Lena Vercauteren
2022-12-21 Volume 40 • Issue 2 • 2022 • 112–133