Articles
Terugblikken om vooruit te zien. Over de digitalisering van drieëndertig jaar Documenta.
- Lara Bogaert
- Jasper Delbecke
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 7-9
(Re)Animating The Image. Staging Media in Romeo Castelluci's M.#10 Marseille
- Jeroen Coppens
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 10-27
Subversief mediagebruik in hedendaagse activistische kunst
- Jasper Delbecke
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 28-48
Sublieme aspecten in het cinematografisch oeuvre van Werner Herzog. Reflecties van Longinus' Peri Hupsous in Herzogs Lektionen in Finsternis
- Stephanie Van Aken
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 49-68
But every somewhere is on the way to somewhere else. De auditieve semiotiek en het wordingspotentieel van de toeschouwer/luisteraar in Chantal Akermans Toute une nuit
- Leonie Persyn
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 69-88
On Poetry as a New Home for Humans. : Abecedarium Bestiarium - Portraits of affinities in Animal Metaphors by Antonia Baehr & Friends
- Mala Kline
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 89-117
Portfolio
Denkmahl oder Mahnmal? Historization and its Consequences.: Debating the Political Articulation of a Traumatic Past
- Jelena Juresa
- Aneta Stojnic
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 148-169
Wanneer we spreken over Re-acties op geweld. Interview met Mokhallad Rasem
- Sofie de Smet
- Marieke Breyne
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 195-199
Het spektakel van justitie. Enkele dramaturgische beschouwingen over Tribuna(a)l
- Karel Vanhaesebrouck
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 200-211
Cartografieën van de global village. Een portret van het intermediair theatergezelschap BERLIN
- Kurt Vanhoutte
- Charlotte De Somviele
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 212-223
Book review
"The 'Lefts' constant critique of 'the State' can end up unwittingly colluding with conservative neoliberal models." Shannon Jackson on Art, Politics and Labour
- Karel Vanhaesebrouck
Volume 34 • Issue 1 • 2016 • 224-233